Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, 5 Nisan Avukatlar Günü’nü, avukatlık mesleğini icra ettiği yıllarda giydiği cübbe ile çekilen bir fotoğraf eşliğinde kutladı.
Kendisinin de uzun yıllar avukatlık yapan bir hukukçu olduğunu hatırlatan Başkan Doğan, paylaşımında şu ifadelere yer verdi: “Yıllarca mesleğini büyük bir onurla icra etmiş; avukatlık cübbesini gururla taşımış bir avukat olarak, hukuk sistemimizin değerli savunucuları olan kıymetli meslektaşlarımın 5 Nisan Avukatlar Günü’nü en kalbi duygularımla kutluyorum. Mesleğimizin taşıdığı sorumluluğu onurla yerine getiren tüm kıymetli meslektaşlarıma saygı ve şükranlarımı sunuyorum.”
Başkan Doğan’ın bu anlamlı mesajı, Samsun’daki hukuk camiasında takdirle karşılandı.

