Ramazan ayında İlkadım’ın farklı mahallelerinde vatandaş buluşmalarına devam eden İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, bu kez de Yenidoğan Mahallesi’nde teravih namazı sonrasında mahalle sakinleriyle bir araya geldi. Ramazan ayının manevi atmosferini vatandaşlarla paylaşan Başkan İhsan Kurnaz, vatandaşlardan gelen talep, görüş ve önerilerini de dinledi.
‘DAİMA BERABERİZ’
Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu söyleyen Başkan İhsan Kurnaz, “Ramazan’ın manevi iklimini vatandaşlarımızla birlikte yaşamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Bu noktada bizler de Ramazan ayını komşularımızla beraber geçirmek amacıyla, teravih namazı sonrasında hemşehrilerimizle bir araya geliyoruz. Bizler belediyemizin yaptığı hizmetleri ve çalışmaları anlatırken; hemşehrilermizin de talep ve önerilerini de dinliyoruz. İlkadım Belediyesi olarak, İlkadım’da yaşam kalitesini daha da arttırmak için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz. İlkadım’da gönül belediyeciliğini güçlendirmek için vatandaşlarımızla her fırsatta bir arada olmaya devam edeceğiz” dedi.
Başkan İhsan Kurnaz Teravih Buluşmalarına Devam Ediyor
GÜNCEL HABERLER
İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlenen teravih namazı buluşmalarına devam ediyor.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun İçin Project 55 Hareketi: AB Fonlarıyla Yeni Proje Modeli Tanıtıldı
Canik Kozlu'da Vatandaş Sordu, Başkan Sandıkçı Cevapladı
İlkadım'ın 555’inci bebeği dünyaya geldi ilk hediyesi başkan Kurnaz'dan
Gazeteniz Olsun'u Google’da Tercih Edilen Kaynaklara Ekleyin!
Bayıltan sınav öğrenci sınava giremedi! Büyük talihsizlik