Samsun'da Mehmetçik İmam Hatip Ortaokulu öğrencileri, “Doğayla uyum içinde yaşamak sanatı” adlı E-twinning projesi kapsamında Samsun Büyükşehir Belediyesi Sokak Hayvanları Rehabilitasyon Merkezine anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi.
Barınak gezisinde öğrenciler, sahipsiz sokak hayvanlarının yanı sıra hasta ve yaşlı hayvanlara belediye tarafından sağlanan bakım ve rehabilitasyon hizmetlerini yerinde gözlemledi. Öğrenciler, barınaktaki sıcak ortam ve hayvanlara sağlanan imkanları görmekten büyük mutluluk duyduklarını dile getirdi.
Ziyaretin ardından öğrenciler, hayvan sevgisinin insan kalbindeki yumuşaklığı temsil ettiğini belirterek şu mesajı paylaştı: “Hayvan sevgisini başka insanlara da aşılayabilmek ve bunu gösterebilmek önemli bir insanlık görevidir. ‘Her kim aç hayvanı beslerse, aynı zamanda ruhunu besler’ sözünden yola çıkarak bugün çok mutlu bir deneyim yaşadık. Bu anlamlı projeye destek veren herkese teşekkür ederiz.”
Samsun Büyükşehir Belediyesi’nin hayvanlara yuva olan rehabilitasyon merkezi, öğrenciler tarafından takdirle karşılanırken, ziyaretin toplumsal farkındalık oluşturması açısından büyük önem taşıdığı vurgulandı.
Samsun'da öğrencilerden sokak hayvanlarına destek
GÜNCEL HABERLER
Samsun'da Mehmetçik İmam Hatip Ortaokulu Öğrencileri E-twinning projesi kapsamında Sokak Hayvanlarına Destek oldu.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Samsun trafiğini rahatlatacak üç önemli proje hayata geçiyor!
Başkan İhsan Kurnaz: İlkadım’ın Kronikleşmiş Sorunlarına Neşter Vuruyoruz
Bafra'da 3 Gündür Her Yerde Aranıyordu Acı Haber Baraj Gölünden Geldi!
İlkadım’da Kırsal Turizm Çalıştayı Yapıldı
Samsun Kızılay Kampı halk plajı oluyor!