Samsun Mali Müşavirler Odası Fidan Dikim Töreninde

Ekleme: 12.11.2025 21:17 Güncelleme: 14.06.2026 02:34 Tahmini okuma süresi: 2 dakika
Samsun Mali Müşavirler Odası Fidan Dikim Töreninde GÜNCEL HABERLER

Samsun Mali Müşavirler Odası, 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü kapsamında düzenlenen fidan dikim törenine katıldı.

Samsun Valisi Orhan Tavlı, Garnizon Komutanı Gazi Tümgeneral Davut Ala, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Nihat Soğuk, Cumhuriyet Başsavcısı Mehmet Sabri Kılıç, OMÜ Rektörü Prof. Dr. Fatma Aydın, Orman İşletme Müdürü Menderes Özkolay ve protokol üyelerinin yer aldığı etkinlikte, Orman ve Adalet Teşkilatları mensupları, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, izciler ve öğrenciler de hazır bulundu. Katılımcılar, fidanları toprakla buluşturarak geleceğe nefes oldu.
Samsun Mali Müşavirler Odası Başkanı Osman Arslan, törende yaptığı konuşmada şunları söyledi: “Meslek örgütü olarak yalnızca mesleki faaliyetlerle değil, toplum ve çevre yararına olan her çalışmada sorumluluk üstlenmeye devam ediyoruz. Bugün diktiğimiz her fidanın, daha yeşil bir Samsun ve sürdürülebilir bir gelecek için kalıcı bir iz bırakacağına inanıyoruz. Emeği geçen tüm kurumlarımıza ve gönüllülerimize teşekkür ederiz.”
Başkan Arslan, Odanın çevre ve sürdürülebilirlik eksenli sosyal sorumluluk çalışmalarını sürdüreceğini vurgulayarak, “Üyelerimiz, stajyerlerimiz ve gençlerimizle birlikte bu bilinci güçlendirecek projelere destek vermeyi sürdüreceğiz.” dedi.

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.