Samsunspor Atatürk Anıtına Çelenk Bıraktı

Ekleme: 31.08.2022 11:40 Güncelleme: 31.08.2022 11:54 Tahmini okuma süresi: 1 dakika
Samsunspor Atatürk Anıtına Çelenk Bıraktı GÜNCEL HABERLER

Samsunspor Kulübü Derneği 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Atatürk Anıtına çelenk bıraktı.

Düzenlenen törene Samsunspor Kulübü Derneği Başkan Yardımcısı Vennas Akyol, Yönetim Kurulu Üyeleri Barış Kaygusuz, Damla Beytekin, Hasan Guda ve  Divan Kurulu Başkan Yardımcıları Hasan Koç, Orhan Köseoğlu, Divan Kurulu Genel Sekreteri  Uğur Kocaoğlu’da katıldı.

Yorum Yap

* Güvenlik gereği ip adresiniz saklanmaktadır. 3. şahıslara kesinlikle paylaşılmamaktadır.