Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan yayımladığı mesajında; “Sevgi, saygı ve kardeşlik duygularının en yoğun yaşandığı birlik ve beraberliğimizin pekiştiği bir Kurban Bayramı’na daha ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.
Paylaşmanın, sevginin, yardımlaşmanın ve dayanışmanın en güzel örneklerini sunan bayramlar; küslüklerin sona erdiği, barışın ve huzurun sonsuza dek hakim olması adına önem taşıyan günlerdir. Bu özel günlerde yardımlaşma ve dayanışma ruhuyla her bayramda olduğu gibi; dostluğumuzu, sevgimizi, aşımızı, ekmeğimizi, soframızı ve mutluluğumuzu en içten şekilde sevdiklerimizle paylaşmaya devam edeceğiz. Bu duygu ve düşüncelerle Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutluyor, karşılıklı sevgi ve saygının her zamankinden daha fazla hissedildiği bu özel zamanlarda tüm hemşehrilerimize aileleri ve sevdikleriyle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir bayram diliyorum. Tüm İslam aleminin sağlıklı, huzurlu, mutlu bir bayram geçirmesini temenni ederim. Rabbim birliğimizi, dirliğimizi daim eylesin. Kurban Bayramımız mübarek olsun. Hayırlı bayramlar ” ifadelerini kullandı.
Başkan Halit Doğan Kurban Bayramı Mesajı Yayımladı
GÜNCEL HABERLER
Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Halit Doğan, Kurban Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak tüm İslam aleminin bayramını kutladı.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Canik’te Sosyal Dayanışma ve El Emeği Buluşması: Vefa Programı ve Yıl Sonu Sergisi
Terme'de yol seferberliği 2 Yılda 130 Kilometre Yol, 200 Milyon TL'yi Aşan Yatırım
İlkadım Belediyesi ihtiyaç sahibi ailelerin yanında!
Canik'te Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar Proje Yarışmasında Ödül Heyecanı
Samsun trafiğini rahatlatacak üç önemli proje hayata geçiyor!