Canik Belediyesi, ilçede gerçekleştirdiği çorba ikramıyla gönüllere dokunmayı sürdürüyor. İlçenin farklı noktalarında, otobüs duraklarında ve pazar alanlarında sabahın ilk saatlerinde Canik Belediyesi Gönül Sofrası İkram Aracı ile çorba ikramında bulunan belediye ekipleri vatandaşları işe, öğrencileri okullarına uğurlamaya devam ediyor.
Takdirleri Topluyor
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'nın gönül belediyeciliği ve sosyal belediyecilik alanında gerçekleştirdiği çalışmalar vatandaşlar tarafından takdirleri topluyor. Başkan İbrahim Sandıkçı'nın ilçede sürdürdüğü çorba ikramından büyük bir memnuniyet duyduklarını ifade eden vatandaşlar, "Sabahın ilk saatlerinde bizlere sıcak çorba ikramında bulunan Canik Belediyemize çok teşekkür ediyoruz. Çorbalar sıcak ve lezzeti, belediye personelimiz ise güler yüzlü. Yürekleri ısıtan, düşünceli bir çalışma. Başkanımıza, belediye ekiplerimize emekleri ve gayretleri için teşekkür ediyoruz" şeklinde duygu ve düşüncelerini ifade ettiler.
Başkan İbrahim Sandıkçı’dan Çorba İkramı
GÜNCEL HABERLER
Canik Belediyesi, sabahın ilk saatlerinde vatandaşlara çorba ikramında bulunarak gönülleri ısıtmaya devam ediyor.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Canik’te Sosyal Dayanışma ve El Emeği Buluşması: Vefa Programı ve Yıl Sonu Sergisi
Terme'de yol seferberliği 2 Yılda 130 Kilometre Yol, 200 Milyon TL'yi Aşan Yatırım
İlkadım Belediyesi ihtiyaç sahibi ailelerin yanında!
Canik'te Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar Proje Yarışmasında Ödül Heyecanı
Samsun trafiğini rahatlatacak üç önemli proje hayata geçiyor!