Canik Belediyespor Kulübü gösterdiği üstün performansla Karedeniz basketboluna damga vurdu. Parkede tozu dumana katan Canik Belediyespor Kulübü, Karadeniz Bölgesi’nde düzenlenen bölgesel turnuvalarda U-14, U-16 ve U-18 kategorilerinde şampiyon olarak Anadolu Turnuvası’na katılmaya hak kazandı.
Canik İlklere İmza Attı
Canik Belediyespor Kulübü, kızlar basketbolda 3 farklı kategoride şampiyon olarak Anadolu Şampiyonası’na kalan tek kulüp olarak bir ilke imza attı. Karedeniz Bölgesi’nde U-14, U-16 ve U-18 kategorilerinde şampiyon olan Canik Belediyespor Kulübü, Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından düzenlenen Anadolu Şampiyonası’nda boy gösterecek. Canikli sporcuların başarıları tüm ilçeye büyük bir sevinç yaşatırken Anadolu Şampiyonası heyecanı ilçenin dört bir yanını sardı.
“Şampiyonluk için yola çıkıyoruz”
Canikli sporcuları gösterdikleri başarılardan dolayı kutlayan Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Sporcularımız üstün bir başarı gösterdi ve Anadolu Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Anadolu Şampiyonası’nda 3 farklı kategoride şampiyonluk için yola çıkıyoruz. Onların her bir kategoride birinci olacaklarına yürekten inanıyorum. Sporcularımız bizlerin gururu olmaya, ilçemize başarılar kazandırmaya devam edecek. Anadolu Şampiyonası’nda mücadele edecek tüm sporcularımıza başarılar diliyorum” dedi.
Canik Adını Altın Harflerle Yazdı
GÜNCEL HABERLER
Canik Belediyespor Kulübü, Karadeniz Bölgesi basketbol takımları arasında 3 kategoride Anadolu Şampiyonası’na kalan tek kulüp oldu.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Aşure günü sözleri, aşure günü okunabilecek dualar! Büyükşehir'den Samsunlulara Aşure İkramı
Başkan Doğan Fas'ta, Türkiye'yi temsil eden Başkan Altay'ı tebrik etti
Canik’te Sosyal Dayanışma ve El Emeği Buluşması: Vefa Programı ve Yıl Sonu Sergisi
Terme'de yol seferberliği 2 Yılda 130 Kilometre Yol, 200 Milyon TL'yi Aşan Yatırım
İlkadım Belediyesi ihtiyaç sahibi ailelerin yanında!