Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı’nın ilçede başlattığı ulaşım atağıyla Canikli vatandaşlar, güvenli ve konforlu yollara kavuşmaya devam ediyor. Yol açma çalışmalarıyla ilçenin ulaşım ağını güçlendirmeye devam ettiklerini kaydeden Başkan İbrahim Sandıkçı, uzun yıllar vatandaşlara hizmet edecek yolları ilçeye kazandırmayı sürdürdüklerini belirterek, “Konforlu, güvenli ve uzun ömürlü yolları hemşehrilerimizin hizmetine sunuyoruz” dedi.
“Güvenli ve konforlu yolları ilçemize kazandırmaya devam ediyoruz” diyen Başkan İbrahim Sandıkçı, Canik’te yol yapım çalışmalarına ara vermeden devam ettiklerini ifade ederek, “Canik’imizde sorunsuz, konforlu ve güvenli bir ulaşım ağı oluşturmak için sahada gayretle çalışmaya devam ediyoruz. Merkez ve kırsal mahallelerimizin hepsinde planlamalar doğrultusunda yol çalışmalarımızı sürdürüyor, ilçemize ömürlük yollar kazandırmaya devam ediyoruz. Beton yol, asfalt yol, sathi kaplama ve taş parke yol çalışmalarıyla birlikte sürdürdüğümüz yol açma çalışmalarıyla, ulaşım ağımızı daha güçlü hale getiriyoruz” şeklinde ifade etti.
Canik Belediyesi'nden Ömürlük Yollar : Hedef Sorunsuz Ulaşım
GÜNCEL HABERLER
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Güvenli ve konforlu yolları ilçemize kazandırmaya devam ediyoruz” dedi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Canik’te Sosyal Dayanışma ve El Emeği Buluşması: Vefa Programı ve Yıl Sonu Sergisi
Terme'de yol seferberliği 2 Yılda 130 Kilometre Yol, 200 Milyon TL'yi Aşan Yatırım
İlkadım Belediyesi ihtiyaç sahibi ailelerin yanında!
Canik'te Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar Proje Yarışmasında Ödül Heyecanı
Samsun trafiğini rahatlatacak üç önemli proje hayata geçiyor!