Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Canik Sıfır Atık Köyü ve Canik Orman Okulu’nun doğaya ve çevreye saygılı nesillerin yetişmesine katkı sağlayan öncü merkezler olduğunu ifade etti. Canik’te sıfır atık, geri dönüşüm ve zehirsiz tarım gibi sürdürülebilir çevre anlayışı odak noktası olan pek çok alanda uygulamalı ve teorik eğitimler gerçekleştirdiklerini belirten Başkan İbrahim Sandıkçı, “Ortak evimiz dünyayı daha yaşanılabilir hale getirmek, doğaya saygılı nesillerin yetişmesiyle mümkündür” şeklinde ifade etti. 
Özel Eğitimler
Canik Orman Okulu ve Canik Sıfır Atık Köyü’nde her yaş grubundan vatandaşı ağırlamaya devam ettiklerini dile getiren Başkan İbrahim Sandıkçı, “Canik’te hayata geçirdiğimiz projelerle, toplumumuzda sıfır atık kültürünün yaygın bir hale gelmesine katkılar sunuyoruz.
Canik Sıfır Atık Köyümüzde ve Canik Orman Okulumuzda çocuklarımızı ve gençlerimizi sıfır atık, geri dönüşüm, zehirsiz tarım ve enerji verimliliği ana temalarında uygulamalı ve teorik eğitimlerle buluşturmaya devam ediyoruz. Canik’te doğa ve çevre dostu nesiller yetiştiriyoruz” diye konuştu.
Canik’te Gelecek Nesiller Doğa Sevgisi Kazanıyor
GÜNCEL HABERLER
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, “Canik’te doğa ve çevre dostu nesiller yetiştiriyoruz” dedi.
Yorum Yap
BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Canik’te Sosyal Dayanışma ve El Emeği Buluşması: Vefa Programı ve Yıl Sonu Sergisi
Terme'de yol seferberliği 2 Yılda 130 Kilometre Yol, 200 Milyon TL'yi Aşan Yatırım
İlkadım Belediyesi ihtiyaç sahibi ailelerin yanında!
Canik'te Gençlerin Fikirleriyle Sağlıkta Yeni Ufuklar Proje Yarışmasında Ödül Heyecanı
Samsun trafiğini rahatlatacak üç önemli proje hayata geçiyor!